Sandupptagning v 14
Under vecka 14 kommer vi att påbörja sandupptagning i kommunen. Arbetet startar i Hestra, för att sedan fortsätta i följande ordning, Asby, Österbymo och Rydsnäs.
Vi ber er att sopa ut grus från era fastigheter och försöka att hålla gatorna fria från parkerade bilar.
mvh
VA - GATA - PARK
Senast uppdaterad

