Hem

Translate

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

 

Gemensamt mätverktyg företag, organisationer och föreningar i Ydre

För att mäta hur väl vi når vår vision - "Alla besökare återvänder – med vänner och familj" , samt våra mål att stärka attraktionskraften och servicen till våra besökare i Ydre, har vi tagit fram ett enkelt mätverktyg som vi alla kan använda. Det är kort (i visitkortsstorlek) för att ställa frågan: Hur sannolikt det är att du skulle rekommendera Ydre som besöksmål till kolleger, vänner och familj?. Att vi har valt just denna fråga är beror på att man endast rekommenderar det bästa till nära och kära (även kallad den ultimata frågan för att mäta kunders lojalitet i Net Promoter Score-program (NPS). NPS frågan fungerar bra i en så kallad pulsundersökning, där du regelbundet tar pulsen och kan följa utvecklingen över tid. Korten finns att hämta i receptionen på Ydre kommunhus och ni kan ha dem liggande på disken (även Ydre kommun kommer att använda korten/mätverktyget för att se hur kommunens service fungerar). Förslagsvis har ni en låda som de kan läggas i så att besökaren kan vara så neutral som möjligt. Korten skickar ni in i början av december varje år till kommunen för att av kommunen sammanställa och publicera vårt gemensamma resultat.

 

Mätverktyg

Senaste publiceringsdatum: 2019-10-28

Adress: Ydre kommun, Torget 4, 570 60 Ydre
Telefon: 0381-66 12 00
E-post: ydre.kommun@ydre.se

Organisationsnummer: 212000-0381
Faktureringsadress: Ydre kommun, Torget 4, 570 60 Ydre
Om webbplatsen